משרד פרסום דיגיטל – מדוע נכון להשתמש באנשי מקצוע
לא פעם בעלי עסקים, בעלי מקצוע, נוטים לחשוב שהם יכולים לפרסם את העסק שלהם באינטרנט מבלי להיעזר באנשים שמגיעים מהתחום. הם נוטים להאמין שיש ביכולתם להגיע לתוצאות דומות לאלו שיגיעו מקדמי אתרים מקצועיים, סוכנויות פרסום באינטרנט, וכך הם יכולים לחסוך את עלויות העסקתם.
יש מקרים מסוימים שזה אכן כך, ייתכן ובאמת אותם בעלי עסקים או בעלי מקצוע מובילים את האתר שברשותם אל תוצאות דומות לאלו שיובילו אותם אנשי מקצוע בתחום הקידום והפרסום, יש מקרים בהם התוצאות מספיק טובות או אופטימאליות ביחס לאפשרויות ולתנאים שעומדים לרשותם. אך גם בשני המקרים הנ"ל, מוטב לעבוד עם אנשי מקצוע מהתחום, אנשים שיכולים להציע שירות מגוון ולספק תוצאות דומות ובמקרים רבים הרבה יותר טובות.
כשאנחנו פונים אל משרד פרסום דיגיטל, אנחנו נהנים מכמה דברים שלא נוכל ליהנות ולקבל, ברוב המקרים, אם נחליט לפעול באופן עצמאי. מדובר על יתרונות שיכולים להוביל אותנו אל תוצאות הרבה יותר טובות וגם אם נקבל, נניח, תוצאות דומות לאלה שאנחנו השגנו באופן עצמאי, עדיין, נהנה מיתרונות מסוימים שלא היו לנו כאשר פעלנו לבד.
לפני שנסביר על אותם יתרונות אשר משרד פרסום דיגיטל מספק לנו, חשוב להדגיש, זה תלוי כמובן בסוג, איכות והניסיון שיש למשרד. לכן מוטלת עלינו החובה לבחור משרד פרסום מנוסה, מקצועי ואיכותי ולא משרד פרסום שרמתו נמוכה ואין לו ניסיון רב בתחום.
מה הם היתרונות שסוכנות דיגיטל יכולה לספק לנו?
ראשית, מעצם זה שמדובר באנשי מקצוע, אנשים עם ניסיון, אזי שכל תהליך האפיון והמחקר, הוא הרבה יותר מקצועי ממה שאנחנו נוכל לבצע. יש להם יותר ידע, יש להם יותר כלים, הם עובדים עם תוכנות הרבה יותר משמעותיות. לא מדובר רק על ניתוח סטנדרטי של ביטויים לקידום אלא הרבה מעבר לכך, מדובר גם על ניתוח נתונים תוך כדי העבודה, דברים שיכולים להשפיע על כל תוכנית הפרסום לטווח הארוך.
שנית, משרד פרסום דיגיטל עובד בכמה וכמה פלטפורמות. לא מדובר על עבודה על בסיס פלטפורמה של גוגל וזהו. אנחנו יכולים ליהנות מעבודה על רשתות חברתיות, פורומים, אתרי תוכן ועוד. אלה דברים שיכולים להשפיע על כל תוכנית הפרסום והקידום שלנו.
שלישית, אנחנו אמורים לבצע את העבודה שלנו, אנחנו עסוקים בכך יום יום. אם אנחנו נתחיל לבצע גם קידום לאתר שלנו, אזי שאפילו אם אנחנו חוסכים בכך את עלויות העסקה של משרד פרסום, עדיין זה עולה לנו זמן עבודה ומכאן שזה גם עולה לנו כסף. לכן אפילו אם התוצאות יהיו דומות, מבחינה כלכלית לא בטוח שנרוויח.
ארבע, משרד פרסום דיגיטל מבצע גם אופטימיזציה לאתר שלנו בצורה נכונה, מושכלת ומעודכנת על פי הכללים של גוגל. במילים אחרות, אנחנו נשיג כאן רווח משמעותי לא רק לגבי פרסום וקידום, אלא גם לגבי חווית השימוש של הגולשים באתר שלנו.
אודות המחבר
-
אליחי כהן עוסק בקידום אורגני וממומן משנת 2010, חובב טכנולוגיה ונושם את האינטרנט.
דקה אחת בלי פס רחב הוא כמו נצח בישבילי.